თემატურ
ი ერთეული |
თემატიკა
|
საგნობრივი სტანდარტი
|
მეთოდები სტრატეგიები
|
დრო
საათების რაოდენობა
|
რესურსები
|
შეფასების ფორმები
|
|
I თავი
მუშაობა სიმძლავრე
1.1.
|
რა და როგორ ისწავლა შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
|
ფიზ.VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა
და მექანიკური ენერგიის შესახებ
|
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
|
9 სთ.
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული,
თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები
გაკვეთილის შესაბამისად ,
|
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
|
|
1.2.
|
მექანიკური
მუშაობამუშაო
ბის ერთეულები
|
ფიზ.VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა
და მექანიკური ენერგიის შესახებ
|
1
|
||||
1.3.
|
სიმძლავრე სიმძლავრის ერთეულები
|
ფიზ.VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა
და მექანიკური ენერგიის შესახებ
|
1
|
||||
1.4.
|
პოტენციური და კინეტიკური
ენერგია
|
ფიზ.VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა
და მექანიკური ენერგიის შესახებ
|
2
|
||||
1.5.
|
ენერგიის შენახვისა და გარდაქმნის კანონი
|
ფიზ.VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა
და მექანიკური ენერგიის შესახებ
|
1
|
||||
1.6.
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
2
|
||||
1.7
|
შემაჯამებელი
გაკვთილი N1
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
||||
II თავი
სხეულის წონასწორობა
2.1.
|
რა და როგორ
ისწავლეთ
შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
|
12 სთ.
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული,
თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები
გაკვეთილის შესაბამისად ,
|
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
|
|
2.2.
|
ძალა. უძრავი და თანაბრად მოძრავი სხეულთა წონასწორობა
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.3.
|
ძალის მაბრუნებელი მოქმედება
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.4.
|
სიმძიმის ცენტრი . საყრდენი ფართობის მქონე სხეულთა წონასწორობა
|
ფიზ.VIII.
6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის
და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.5.
|
ბერკეტი
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.6.
|
მექანიკის ოქროს წესი
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.7.
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
2
|
||||
2.8.
|
მარგი ქმედების კოეფიციენტი
|
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა
წონასწორობის და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება
|
1
|
||||
2.9.
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილიN 2
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
||||
III თავი
სითბური მოვლენები
3.1.
|
შინაგანი ენერგიის შეცვლის გზები
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
|
17 სთ.
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული,
თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები
გაკვეთილის შესაბამისად ,
|
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
|
|
3.2.
|
თბოგამტარობა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.3.
|
კონვექცია
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.4.
|
გამოსხივება
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.5.
|
სხეულების სითბური გაფართოება
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.6.
|
ჩაატარე , გამოიკვლიე, ივარაუდე დაადგინე
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
||||
3.7.
|
სითბოს რაოდენობა კუთრისითბოტევადობა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.8.
|
სინათლისა და სითბოს წყაროები
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
3.9.
|
ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.10
|
ორთქლადქცევის კუთრისითბო
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
3.11
|
სითბური ძრავები და მათი ეფექტურობა
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
|||||
3.12
|
სითხის ზედაპირული დაჭიმულობა
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
3.13
|
ვარჯიში ამოცანებზა
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
2
|
||||
3.14
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი N 3
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
||||
IVთავი
დამუხტული
სხეულები
4.1.
|
ურთიერთქმედება
სხეულთა დამუხტვა დამუხტული სხეულების ურთიერთქმედება
|
ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის
კვლევა
|
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული,
თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები
გაკვეთილის შესაბამისად ,
|
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
|
|
4.2.
|
ელექტროსკოპი ელექტრული გამტარები და არაგამტარები
|
ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის
კვლევა
|
1
|
||||
4.3.
|
გავლენით დაელექტროება ელველის ძალწირები
|
ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის
კვლევა
|
1
|
||||
4.4.
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
3
|
||||
4.5.
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი N 4
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
||||
V
თავი
მუდმივი ელექტრული
დენი
5.1.
|
ელ. დენი დენის წყარო
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
|
20 სთ.
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული,
თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები
გაკვეთილის შესაბამისად ,
|
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
|
|
5.2.
|
წრედი და მისი შემადგენელი ნაწილები
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს
ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან
მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
|
1
|
||||
5.3
|
ელ.დენის სითბური და ქიმიური მოქმედება
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
5.4.
|
დენის მაგნიტური ველი
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.5.
|
დენის ძალა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.6.
|
ძაბვა და მისი გაზომვა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.7.
|
წინაღობა
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.8.
|
ომის კანონი
წრედის უბნისათვის
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.9.
|
მიმდევრობითი შეერთება
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.9.
|
პარალელური შეერთება
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.10.
|
ამპერმეტრი, ვოლტმეტრი და სხვა ელ . გასაზომი ხელსაწყოები
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.11
|
დენის მუშაობა და სიმძლავრე
|
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა
|
1
|
||||
5.12
|
ელ. ენერგიის გამოყენება
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
5.13
|
ელ. ენერგიის არა ტრადიციული წყაროები
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
5.14
|
სინათლის წყაროები და მათი ეფექტურობა
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
5.15
|
ისევ ენერგიის შესახებ
|
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა
|
1
|
||||
5.16
|
ვარჯიში ამოცანებზე
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
2
|
||||
5.17
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
N 5
|
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება
|
1
|
მე-8 კლასი ხელოვნება
<iframe src="https://docs.google.com/document/d/1gGWHwLAgoLPa6ggCEgTs0WcQlYutPFqrpROftvkLVoQ/pub?embedded=true"></iframe>
No comments:
Post a Comment