სასწავლო კურსის გეგმები

თემატურ

ი ერთეული
თემატიკა
საგნობრივი სტანდარტი
მეთოდები სტრატეგიები
დრო
საათების რაოდენობა
რესურსები
შეფასების ფორმები
I თავი

მუშაობა სიმძლავრე
1.1.
         


   
რა და როგორ ისწავლა შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა




ფიზ.VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა და მექანიკური  ენერგიის შესახებ
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
9 სთ.



1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული, თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები  გაკვეთილის შესაბამისად ,
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
1.2.
მექანიკური  მუშაობამუშაო
ბის ერთეულები
ფიზ.VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა და მექანიკური  ენერგიის შესახებ

1


1.3.
სიმძლავრე სიმძლავრის ერთეულები
ფიზ.VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა და მექანიკური  ენერგიის შესახებ

1


1.4.
პოტენციური და კინეტიკური
ენერგია
ფიზ.VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა და მექანიკური  ენერგიის შესახებ

2


1.5.
ენერგიის შენახვისა და გარდაქმნის კანონი
ფიზ.VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის , სიმძლავრისა და მექანიკური  ენერგიის შესახებ

1


1.6.
ვარჯიში ამოცანებზე
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

2


1.7
შემაჯამებელი გაკვთილი   N1
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1





II თავი

სხეულის წონასწორობა

2.1.
          
   






რა და როგორ  ისწავლეთ
შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა








ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება



კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა



12  სთ.






დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული, თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები  გაკვეთილის შესაბამისად ,



დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
2.2.
ძალა. უძრავი და თანაბრად მოძრავი  სხეულთა წონასწორობა
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.3.
ძალის მაბრუნებელი მოქმედება
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.4.
სიმძიმის ცენტრი .  საყრდენი ფართობის მქონე სხეულთა წონასწორობა
 ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.5.
ბერკეტი
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.6.
მექანიკის ოქროს წესი
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.7.
ვარჯიში ამოცანებზე
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

2


2.8.
მარგი ქმედების კოეფიციენტი
ფიზ.VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის  და მარტივი მექანიზმის მოქმედების
პრინციპის დახასიათება

1


2.9.
შემაჯამებელი გაკვეთილიN 2
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1


III თავი
სითბური მოვლენები


3.1.
          




შინაგანი ენერგიის შეცვლის გზები





ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა
17 სთ.

1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული, თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები  გაკვეთილის შესაბამისად ,
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
3.2.
თბოგამტარობა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.3.
კონვექცია
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.4.
გამოსხივება
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.5.
სხეულების სითბური გაფართოება
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.6.
ჩაატარე , გამოიკვლიე, ივარაუდე  დაადგინე
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1


3.7.
სითბოს რაოდენობა კუთრისითბოტევადობა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.8.
სინათლისა და სითბოს წყაროები
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


3.9.
ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.10
ორთქლადქცევის კუთრისითბო
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


3.11
სითბური ძრავები და მათი ეფექტურობა
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა




3.12
სითხის ზედაპირული დაჭიმულობა
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


3.13
ვარჯიში ამოცანებზა
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

2


3.14
შემაჯამებელი გაკვეთილი  N  3
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1


IVთავი
დამუხტული
სხეულები

4.1.
           



 ურთიერთქმედება
სხეულთა დამუხტვა დამუხტული სხეულების ურთიერთქმედება



ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს  შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის კვლევა
კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა



2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული, თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები  გაკვეთილის შესაბამისად ,
დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
4.2.

ელექტროსკოპი ელექტრული გამტარები და არაგამტარები
ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს  შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის კვლევა

1


4.3.
გავლენით დაელექტროება ელველის ძალწირები
ფიზ.VIII. 7. მოსწავლეს  შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენის კვლევა

1


4.4.
ვარჯიში ამოცანებზე
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

3


4.5.
შემაჯამებელი გაკვეთილი  N  4
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1






V თავი

მუდმივი ელექტრული
დენი

5.1.
         









ელ. დენი დენის წყარო
 









ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა




კითხვა -პასუხი,
კონკრეტული მაგალითის განხილვა
„ვიცი ,ვისწავლე ,მინდა ვიცოდე
პაუზებით კითხვა
T-სქემა
ვენის დიაგრამა
პრობლემური თხრობა





20  სთ.


1




დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო . მოსწავლის რვეული, თავისუფალი ფურცლები , სხვადასხვა ხელსაწყოები  გაკვეთილის შესაბამისად ,




დაკვირვება
კომენტარი
თვითშეფასება
ჯგუფური შეფასება
ნაწერის შეფასება
5.2.
წრედი და მისი შემადგენელი ნაწილები
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატუ
ლი მდგომარეობები და ეთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორე მდგომარეობაში გადასვლა

1


5.3
ელ.დენის სითბური და ქიმიური მოქმედება
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


5.4.
დენის მაგნიტური ველი
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა

1


5.5.
დენის ძალა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა

1


5.6.
ძაბვა და მისი გაზომვა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.7.
წინაღობა
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.8.
ომის კანონი  წრედის უბნისათვის
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.9.
მიმდევრობითი შეერთება
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.9.
პარალელური შეერთება
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.10.
ამპერმეტრი, ვოლტმეტრი და სხვა ელ . გასაზომი ხელსაწყოები
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.11
დენის მუშაობა და სიმძლავრე
ფიზ.VIII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტურიმოვლენის კვლევა


1


5.12
ელ. ენერგიის გამოყენება
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


5.13
ელ. ენერგიის არა ტრადიციული წყაროები
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


5.14
სინათლის წყაროები და მათი ეფექტურობა
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


5.15
ისევ ენერგიის შესახებ
ფიზ.VIII. 9 . მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის ფორმებისა და წყაროების შესახებ მსჯელობა

1


5.16
ვარჯიში ამოცანებზე
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

2


5.17
შემაჯამებელი  გაკვეთილი  N  5
ფიზ.VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება

1














მე-8 კლასი ხელოვნება

<iframe src="https://docs.google.com/document/d/1gGWHwLAgoLPa6ggCEgTs0WcQlYutPFqrpROftvkLVoQ/pub?embedded=true"></iframe>




No comments:

Post a Comment